19.6.13

Roadtrippin'



Direction: Vienna! 


12 comments:

studio meez said...

Geniet ervan!

Camilla Alvén said...

How nice, I love roadtripping and your photos!

Karin A said...

So beautiful! Love roadtrippin. :)

Li + Belle said...

Das sind wunderschöne Bilder deines Roadtrips. Da bekomme ich sofort Lust, selbst zu verreisen (dauert leider noch ein wenig). Es sieht alles sehr nach Heimat aus, wie hier in meiner Gegend.

P.S. Falls du irgendwann einmal wieder in den Süden Deutschlands reist, dann sage Bescheid. Ich würde mich gerne auf einen Kaffee mit dir treffen.

Liebe Grüße
Kristin

sarapirat said...

oh yeaaaah!
daar ben je! ik heb je gemist...

isabelle said...

ça sent le printemps
elles sont claires, belles, lumineuses, ces photos!

Marisa said...

Very beautiful pictures!

Magdalena Nowak said...

woooooow. eines schöner als das andere.

I eam enjoying the colours, the composition the calm moments!!! great!

[sen.siˈʝes] said...

so very beautiful. a little colour explosion! i am sure you are going to enjoy vienna. such a romantic city!

Anne said...

@ Kristin: Das werde ich sicher machen :)
I had a great time in Vienna - pics will follow soon!

Jen and Anne said...

These are so lovely Annewil!

Luana said...

LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT LOVE IT !!!!!