17.1.12

My Fodorcord







10 comments:

joana said...

hope to see photos from that baby soon :)
tlr cameras are always so beautiful...

suzie said...

cool! Lucky you!

Luana said...

jealous! :o) lol
beijos

alexandria said...

Awesome!

studio meez said...

Ik heb er ook een maar weet niet of ie nog werkt, laat staan dat ik weet hoe je hem moet gebruiken.

Kristin said...

I'm looking forward to the photos that you will shoot with the great camera.

Happy sunday!

Paul de Ruiter said...

Beste Anne, je foto's zijn prachtig! Echter ik verzamel op mijn websute De Nederlandse Camera (www.everyoneweb.com/nlc) foto's en informatie over nederlandse camera's. Van jouw Fodorcord heb ik slechts een matige foto. Mag ik van jou een mooie foto van je camera? Bij voorbaat mijn dank!
Met vriendelijke groeten,
Paul de Ruiter, Den Haag

Paul de Ruiter said...

En nu nog mijn emailadres!
paul-deruiter@ziggo.nl

Le Vélo Noir said...

It looks like a TLR camera, very nice!

Anne said...

That's a beautiful camera!