7.10.11

Wedding II









9 comments:

Hanna said...

Gorgeous!!

[sen.siˈʝes] said...

beautiful details
i specially like the first one. wunderbar in szene gesetzt :)

Kristin said...

I like the details on your photos. Nicely done.

Ninni said...

Great details! I love those buttons...

kitchu said...

intimate. i love how you framed these, lovely.

sarapirat said...

mooie compositite!
een vriendin heeft mij gevraagd om fotos voor haar bruiloft te nemen, maar ik ben bang dat het niet genoeg licht zou zijn in januari in zweden en ik ben helemal niet gewend aan met de flash te werken. en ik vind het ook niet zo mooi. dus?!

Anne said...

@ sarapirat: leuk! ik zou graag een bruiloftsreportage van jou zien, volgens mij heb je daar een heel goed oog voor :-) denk je dat je het gaat doen? ik hou ook niet van de flits en heb daarom zoveel mogelijk met een lichtsterke 30 mm lens gewerkt, misschien is dat ook een idee voor jou?

elianne said...

Vond je het leuk een bruiloft fotograferen? lijkt me zo moeilijk. Wordt het jou blik of toch het plaatje wat mensen al in hun hoofd hebben.

Anne said...

@ elianne: foto's van de belangrijke momenten (het trouwen zelf of de speeches) worden inderdaad nogal doorsneeplaatjes die creatief niet zo uitdagend zijn, maar de portretten of detail-foto's als deze vond ik super om te doen! leuk en leerzaam :-)