4.8.11

Lisboa I








18 comments:

elisabelle said...

comme toujours, j'aime beaucoup ton regard!

alexandria said...

Oh, these are wonderful! It's good to hear from you. I hope you had a lovely time.

Iris said...

De kleuren! En de beelden! Mooi!

[sen.siˈʝes] said...

hooray for ur first lisbon pictures. beautiful. da bekomme ich sofort fernweh :)

snygg said...

Love the 2nd pic!

Menthe Blanche said...

Lisbonne est une ville que j'aimerais découvrir. J'aime beaucoup ces 3 photos ; elles me donnent encore plus envie d'y aller ! J'attends tes autres photos avec impatience !

Luana said...

adorei as cores!

SJ said...

i love Lisbon, it's such a beautiful city!

Dorte said...

those three look great together.

Li + Belle said...

You have a very special eye for beautiful and minimal photography. A pleasure for me to look at your photos.

herminevandijck said...

prachtig die gevel op de laatste foto !

D.Balla said...

C'est magnifique de voir de si belles photos de votre voyage au Portual, merci elles me replongent une année en arrière...et me font faire un voyage temporel!

Maria said...

adoro estas três :)
que cores tão bonitas!

HomeCollection. said...

oh, cette façade de carrelage est magnifique !

Magdalena Nowak said...

anne!
these are fantastic! are you still in lisboa? have been there 3 years ago and I think you catched the atmosphere of this city sooo good in your pics, ylthough I havent seen so many until now :-)

studio meez said...

Supermooie foto's!

Pascale said...

Mais je n'ai pas commenté pour dire que ces photos sont superbes et fortes ???

Ioana Moldovan said...

Great!