17.2.11

Bonjour, Paris!


Vue sur l'Île Saint-Louis


12 comments:

Li + Belle said...

This is a beautiful and clear Polaroid. I like it.

Melanie said...

LOVE!!!!

Elisabelle said...

un de mes endroits préférés!!!
j'aimerais juste que ce soit un peu moins touristique!

barb. said...

Thank Anne for visiting us at 22day.
I love your pictures and inspirations and I visit you often. have a great day.
yeah, and the roofs! oh roofs!

Marion said...

très très jolie !

Jazzy E (hivennn) said...

so beautiful. x hivennn

elianne said...

maakt me altijd nieuwsgierig wie er achter de woorden zit die je achter liet op mijn blog.
Je maakt echt hele mooie fotos zeg!
leuk om je te ontdekken

it's a small world after all said...

j'adore ces parisians rooftops! :o)
you have some great pics in here...
have a great week end!

alexandria said...

Incredible!

Denise | Chez Danisse said...

Oh, I miss l'Île Saint-Louis...

Anna said...

Beautiful.

Galit said...

Just perfect!!